سلامت پوست و مو

هیرویت یا هیرتامین؟

هیرتامین یا هیرویت

آنچه در این مقاله می خوانید:
افرادی که از مزیت مکمل های تقویت مو آگاه هستند اغلب هنگام انتخاب بین مکمل های مختلف دچار سردرگمی می شوند. در این مطلب از مجله لوماسیس قصد داریم مقایسه ای جامع و کامل بین دو مکمل ریزش مو هیرویت و هیرتامین به عمل آوریم. این دو مکمل هر یک از بهترین مکمل هایی هستند که ویتامین های موردنیاز برای رشد و تقویت مو را تامین می کنند. برای اینکه بدانید هیرویت یا هیرتامین کدام مناسب شماست تا پایان همراه ما باشید. (برای مشاهده قیمت هیرتامین روی لینک کلیک کنید)

قرص هیرتامین چیست؟

قرص هیرتامین از آن دسته مکمل های مو می باشد که تبلیغات گسترده ای در رسانه های اجتماعی برای آن صورت گرفته است. این موضوع هم خوب است و هم بد. خوب از این جهت که با تمام زوایای این مکمل آشنا می شوید، بد از این لحاظ که ممکن است اسیر زرق و برق های آگهی ها قرار بگیرید. تنها چیزی که می تواند در این بین به تصمیم گیری شما کمک کند، بررسی مشخصات و خواندن نظرات واقعی مصرف کنندگان کپسول هیرتامین است.

هیرتامین یک مکمل غذایی گیاهی و با ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های مورد مطالعه بالینی است که برای تغذیه موهای شما از داخل به بیرون بدن طراحی شده است. اگر به طور منظم مصرف شود، به تقویت فولیکول ها کمک کرده و در نهایت موهایی مقاوم تر، بلند تر، ضخیم تر و براق تر به ارمغان می آورد.

هیرتامین قرمز آمریکایی هم برای آقایان و هم بانوان مفید است. هیرتامین در قوطی خود تعداد 30 عدد کپسول زرد رنگ قرار داده است. مصرف روزانه یک عدد قرص برای نتیجه بهتر از سوی شرکت تولید کننده توصیه شده است.

خرید هیرتامین اصل آمریکایی

ترکیبات قرص هیرتامین

نگاهی دقیق به مواد تشکیل دهنده هیرتامین، شما را به امتحان کردن این قرص علاقه مند می کند. اگر به فرمولی پر از ویتامین ها و گیاهان علاقه مند هستید، هیرتامین همان چیزی است که به آن نیاز دارید. برخی از گیاهان خاص موجود در قرص هیرتامین عبارتند از آلوئه ورا، رزماری، گزنه و عصاره های دم اسب و زردچوبه.  

اما هیرتامین فقط از عصاره گیاهای دوستدار مو در فرمول خود استفاده نکرده است. این قرص حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای رشد موهاست. این ترکیبات از ریزش مو در خانم ها و آقایان پیش گیری می کند.

نتایج

  • بهبود ضخامت موها
  • تسریع رشد موها
  • افزایش رطوبت موها
  • رویش موهای جدید از ریشه
  • کاهش شکنندگی ساقه مو

نکات مثبت

روزی فقط یک کپسول

  • انواع ویتامین های موردنیاز مردان، زنان و مادران

نکات منفی

  • گران تر از هیرویت

قرص هیرویت چیست؟

قرص هیرویت تولید ایران و تحت لیسانس شرکت داروسازی هلث اید انگلستان است که تمرکز آن تولید مکمل های تغذیه ای می باشد، همچنین مطالعات زیادی برای حمایت از ادعاهای اثربخشی هیرویت در فضای مجازی وجود دارد.

به خریداران توصیه می شود حداقل به مدت سه ماه روزانه یک عدد قرص همراه با صبحانه مصرف کنند. با این حال، بسیاری از بررسی‌های مثبت در زمان کمتری گزارش شده است.

هیرویت مکملی مقرون به صرفه است که با بودجه اقشار مختلف جامعه مطابقت دارد. این قرص علاوه بر تاثیر روی موها از پیری پوست و شکنندگی ناخن ها به دلیل تغذیه ناکافی جلوگیری می کند.

نتایج

  • سرعت رشد موها کمی کند است اما بی تاثیر هم نیست
  • بیشترین تاثیر روی پوست مشاهده شدند و ناخن ها از قبل قوی تر می شود.
  • موها سالم و براق تر می شوند.

نکات مثبت

  • گزینه مناسب برای افرادی که به دنبال ترکیبات پایه می گردند.
  • پوست و ناخن بهتر

نکات منفی

  • حاوی کلاژن هیدرولیز شده می باشد که برای افرادی که به ماهی حساسیت دارند مناسب نیست.

ترکیبات و مشخصات هیرویت

ترکیبات اصلی هیرویت مانند بسیاری از مکمل های تقویت کننده مو ویتامینهای B، آهن و زینک می باشد. ترکیبات اختصاصی محدودی در هیرویت وجود دارد، اما برخی افراد به مواد خاصی در مکمل ها حساسیت دارند که هیرویت با ترکیبات عمومی انتخاب مناسبی برای این دسته افراد محسوب می شود.

همچنین برخی از افراد برای شروع رشد موهای خود تنها به چند ماده مغذی اساسی نیاز دارند که هیرویت برای آنها گزینه مناسب تری است.

به غیر از مواد مغذی نام برده شده در بالا (یعنی ویتامینهای B، آهن و زینک) در این قرص PABA، مخمر، لسیتین، سیستئین و متیونین وجود دارد که همگی برای رشد مو عالی هستند.

هیرویت یا هیرتامین؟

بعد از اینکه با مشخصات و نتایج هیرویت و هیرتامین به طور جداگانه آشنا شدیم در این بخش مقایسه کامل تری بین این دو مکمل بر اساس کیفیت و قیمت انجام می دهیم.

مقایسه هیرویت یا هیرتامین از نظر کیفیت

همان طور که گفتیم ترکیبات هیرتامین و هیرویت با هم اشتراک و تفاوت هایی دارد. به طور کلی هیرویت برای افرادی که ویتامین ها و مواد معدنی ضروری را می خواهند گزینه مناسب تری است. اما هیرتامین ترکیبات منحصر بفردی دارد که مزیت آن را نسبت به هیر ویت بیشتر می کند.

مقایسه هیرویت یا هیرتامین از نظر قیمت

هیرتامین به دلیل اینکه از خارج از کشور وارد می شود شامل هزینه های ارز و گمرک می شود، همین مسائل باعث گران تر بودن این مکمل نسبت به قرص هیرویت است.

هر بسته هیرویت شامل 30 عدد کپسول است، به همین ترتیب 30 عدد کپسول در قوطی هیرتامین یافت می شود. تعداد مصرف هر دو مکمل یک عدد روزانه است. بنابراین هر دو مکمل پاسخگوی نیاز یک ماه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *